Prekės pristatymas:

Pirkėjas, užsakydamas prekes, gali pasirinkti prekių pateikimo būdą, t.y. pasinaudoti Pardavėjo teikiama prekių pristatymo kurjeriniu paštu DPD paslauga arba atsiimti prekes UAB Ekoratai parduotuvėje Alytuje, Santaikos g. 26D LT62131

1. Pirkėjas gali atsiimti prekes nemokamai UAB Ekoratai parduotuvėje Alytuje, Santaikos g. 26D LT62131

1.1. Užsakytas (rezervuotas) prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas, skaičiuojamas nuo Pardavėjo patvirtinimo, kad užsakymas jau paruoštas, gavimo momento.

1.2. Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu. Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir Pardavėjo darbuotojui pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

1.2. Prekių pristatymas Pirkėjui:

1.2.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą. Pirkėjas atsako už pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.

1.2.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats arba įpareigoti tai padaryti užsakymo metu nurodytą asmenį. Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir kurjerinio pašto ar DPD Pick up taško darbuotojui pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

1.2.3. Prekės Pirkėjui išsiunčiamos kurjeriniu paštu per 1 darbo dieną, nuo apmokėjimo patvirtinimo, jei užsakymas buvo apmokėtas iki darbo dienos 11:30 val. Vėliau tą dieną gauti apmokėti užsakymai išsiunčiami tik sekančią darbo dieną. Savaitgalį ar šventinėmis dienomis suformuoti ir apmokėti užsakymai renkami, ir pašto kurjeriui atiduodami pristatyti tik pirmadienį.

Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą arba perkamai prekei nurodytas ilgesnis pristatymo laikas ir Pirkėjas pirkdamas šią prekę sutiko su ilgesniu pristatimo terminu. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus.

1.2.4. Prekes siunčiame tik kurjeriniu paštu DPD. Siuntos kainas nustato siuntų tarnyba. Už vėlavimą pristatyti prekes Pardavėjas neatsako.

2. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų nesilaikymą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatytos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

3. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta gaunama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.

4. Pirkėjas nedelsiant privalo el. paštu pateikti Pardavėjui pažeisto siuntinio ir (arba) prekės (-ių) nuotraukas.

5. Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės(-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista(-os) ir/ar prekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Prekės grąžinimas:

1.Užpildykite žemiau  esančią grąžinimo formą. Pardavėjas bus informuotas ,kad jūs grąžinate prekes.
2.Supakuokite ir išsiūskite prekes adresu - , Santaikos g. 26D, ALytus LT-62123 UAB Ekoratai.
3.Pardavėjas , gavęs jūsų prekes ir įvertinęs būklę, elektroniniu paštu patvirtins gavimą arba kilus klausimams susisieks . 
4. Per 14 dienų pinigai bus pervesti į Jūsų nurodytą sąskaitą. 

Kokybiškų prekių grąžinimas:

1. Jei prekė kokybiška Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės gavimo, atsisakyti prekės ir ją grąžinti arba reikalauti pakeisti kita.
2.Prekių grąžinti negalima jeigu:
- prekės buvo naudojamos,
- yra sugadintos, neišsaugotos jos vartojamosios savybės,
- prekės praradusios prekinę išvaizdą,
- ne pilnos komplektacijos,(be instrukcijos ir garantinio lapo, jei jie buvo pristatyti su preke),
- pažeista originali pakuotė (ne transportavimo),
- pirkėjas neturi įrodymų, kad prekes pirko šioje parduotuvėje,
3. Atskirais atvejais, Pardavėjui sutikus, kokybiškos Prekės gali būti grąžinamos ir per ilgesnį terminą.
4. Teisė, nenurodant priežasties per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti nuotolinės sutarties, juridiniams asmenims (verslininkams) nėra taikoma.
5. Kokybiškos prekės grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui. Jei gauta prekė buvo nekokybiška, pristatymo išlaidos tenka Pardavėjui.
6.Smulkiau apie pirkimo pardavimo sutarties nuostatas grąžinimo atveju rasite čia.

group_work Slapukų sutikimas